Un proyecto trae agua a barrios carenciados en Filipinas

Dos suburbios pobres de Zamboanga City, Zamboanga del Sur en Filipinas se ven beneficiados con agua potable gracias al proyecto implementado por International H2O Collaboration, una alianza entre Rotary International y la Agencia de EE.UU. para el Desarrollo Internacional (USAID, siglas en inglés).

Los clubes rotarios de Armadale, ( del oeste de Australia) y el Zamboanga City West unieron esfuerzos con el Zamboanga City Water District ( el Distrito de Agua de la ciudad de Zamboanga) y establecieron un sistema que provee agua a mas de 2 millones de hogares y escuelas en dos barangays- en filipino DISTRITOS- en Zamboanga City. El costo del proyecto asciende a unos 400 mil dólares y es subvencionado entre la Fundación Rotaria y la Agencia Americana para el Desarrollo Internacional.

Este proyecto, suscrito en 2009, tiene como fin implementar proyectos de largo plazo para el suministro de agua, saneamiento e higiene en los países en desarrollo. La primera fase de la alianza se ha centrado en: Ghana, Filipinas y República Dominicana.

Mira el video producido por Cinesur Films para el club Zamboanga City West y el Distrito de Agua de Zamboanga City.

Visite la gallería de fotos de proyectos rotarios sobre suministros de agua (página disponible en español)